SELAMAT DATANG KE SARA BEAUTY
Pengedar/Pemborong/Stokis/Agen
Produk Kesihatan & Kecantikan Dengan
Harga Murah Original

RUNCIT +6011-1087 4935
BORONG/DROPSHIP +6011-1076 0935
BELIAN BORONG 5UNIT/ITEM

SSM REGISTRATION:
Kerjasama Anda Amat Dihargai
Untuk Serious Buyer Sahaja
NO FUSSY BUYER
STRICTLY NO CALL - WHATSAPP SHJ

PENAFIAN/DISCLAIMER
The results can be vary between people and there’s no permanent result for this customers
Hasil berbeza bagi setiap individu dan tiada hasil tetap untuk setiap pelangan

JAMU DARA ANGGUN - UNTUK KECERIAN RUMAHTANGGA

JAMU DARA ANGGUN

MURAH ORIGINAL BERKESAN



HARGA KAMI :RM30
HARGA KOTAK:RM39sm/42ss
POSTAGE :RM8sm/RM12ss





PENGENALAN MENGENAI JAMU DARA ANGGUN
Ramai wanita masa kini menghadapi pelbagai masalah kesihatan seperti keputihan, lenguh-lenguh sendi, muka berjerawat, senggugut, angin dalam badan dan lain-lain sehingga menjadi tekanan dan akhirnya berlarutan dan boleh menjejaskan keinginan seksual dan menimbulkan masalah dalam hubungan suami isteri…Kedinginan in kadangkala juga berpunca daripada perubahan hormon selepas melahirkan cahaya mata.

Lantaran itu,setiap wanita perlu bijak mengawal keadaan dan berusaha untuk memperbaiki segala kelemahan untuk mengembalikan keceriaan rumahtangga..



KEBAIKAN & MANFAAT JAMU DARA ANGGUN
– Mengecut dan mengetatkan rahim dan menguatkan kemutan faraj
– Mengatasi masalah senggugut
– Memperbaiki sistem kitaran haid
– Menguatkan sistem peranakan dan merawat luka dalaman selepas bersalin
– Melegakan sakit pinggang dan belakang serta membuang angin dalam badan
– Mengatasi masalah buasir
– Mencantikkan kulit wajah dan melambatkan proses penuaan (awet muda )





CARA PENGAMBILAN JAMU DARA ANGGUN
Sudah kahwin : 2 pagi dan 2 malam (jika ambil bersama jus dara anggun ambil 2 malam shj
belum kahwin : 1 pagi dan 1 malam


PANTANG LARANG JAMU DARA ANGGUN
Tidak boleh diambil semasa haid dan mengandung.





TESTIMONI PENGGUNA JAMU DARA ANGGUN

Kak Za- 30 tahun

Semenjak mengamalkan Jamu Dara Anggun masalah jeragat, kulit kering dan kusam kembali normal. Jamu Dara Anggun dapat membantu membuang toksid dalam badan dan melawaskan pembuangan air besar. Malah ianya juga dapat membantu menyelesaikan masalah wanita yang saya alami sebelum ini. Suami saya menyedari dan memuji, kehidupan rumah tangga saya lebih bahagia dan bermakna.



Ummi Nadia Fatehah Muhamad Zain – 16 tahun

Sebelum ini saya mengalami masalah haid yang tida teratur. setelah saya mengamalkan produk Jamu Dara Anggun ianya kembali normal dan masalah keletihan, segugut yang mengganggu pembelajaran saya sudah tiada lagi. Saya sangat gembira kerana masalah yang saya alami kini dah berakhir…Tq banyak2 DARA ANGGUN!!!





Khamisah- 35 tahun

Terbaekkk…dh mkn mmg awsome! kini suami semakin sayamg.Masalah haid tidak stabil, mudah letih serta masalah dalaman wanita kini tiada lagi. Dulu saya sentiasa sedih dan tidak tahu apa yang perlu saya lakukan untuk menyelesaikan masalah yang saya alami sehinggalah saya mencuba JAMU DARA ANGGUN. Kini saya gembira kerana masalah tiada lagi dan hubungan saya dengan suami bertambah mesra.Terima kasih DARA ANGGUN.




Disclaimer/Penafian
The results can be vary between people and there’s no permanent result for this customers
Hasil berbeza bagi setiap individu dan tiada hasil tetap untuk setiap pelanggan






Stok Memang Laju.!!

Laku Keras.!!


Pos Isnin hingga Khamis..!!


  

PARCEL





Kami Akan Beri Tracking Number 

Selepas Postage




Bungkusan Dibalut Rapi & 

Hanya Ditulis "Produk Kesihatan"






CARA PEMBELIAN



Sebarang Pertanyaan dan Tempahan

Hubungi Kami di SMS/WHATSAPP


 +6011-1087 4935 (runcit)


+6011-1076 0935 (borong/dropship)
*borong minimun 5 unit/item
*dropship yuran rm50 seumur hidup


============================



TERIMA KASIH

TERMA DAN SYARAT
SILA BACA TERLEBIH DAHULU
♥ KLIK DISINI

TESTIMONI SERVIS KAMI
♥ KLIK DISINI

TRACKING POS

Facebook Page: Sara Beauty House & Spa
Instagram: sarabeautyhouse.spa



============================
Bagikan :
+
Previous
Next Post »

Top Sale SARA BEAUTY (Minggu InI) Whatsapp 011-1087 4935

 
Copyright © 2015 SARA beauty - All Rights Reserved
Template By Kunci Dunia
Back To Top